Pages

visit my other blog :

Sunday, April 3, 2011

:Contest Lompat Si Katak Lompat::


1.tak wajib jadi folllower mashi
2. kalian perlu perlu buat entry berkaitan contest ni..dan letak la link kat banner tu ye...dan letak la gambar yang kalian pertaruhkan...
3. juga boleh letak banner kat sidebar.
4. dalam satu gambar tak lebih 2 orang je taw...tak mo ramai-ramai sangat.
5. last sekali sila tinggal kan link entry kalian mengenai contest ni kat sini.
6. haaa...korang tag la kawan korang dalam 3 orang dan makesure kawan korang taw ye...

PALING PENTING : tarikh tutup penyertaan 8 APRIL 2011..

Gambar yang nak di pertaruhkan ialah gambar melompat sorang2 kat Disneyland Tokyo tahun lepas.




Eh tapi kalau Cik Mashi rasa gambar seorang tak leh masuk contest ni, maka gambar berdua dengan suami tercinta kat bawah ni dipertaruhkan untuk contest ni. Gambar kat bawah ni pulak di ambil masa jamuan raya tahun lepas.


http://4.bp.blogspot.com/_c3es7FyunLI/TKm-9IqwX7I/AAAAAAAAI3Y/Db_5UjURyic/s1600/DSC_0088.jpg

So, cik Mashi pilihlah ye mana satu gambar yang layak untuk di pertandingakan sebab saya tak pasti yang mana satu yang OK. Thanks Cik Mashi!. :)

0 comments:

DISCLAIMER