Pages

visit my other blog :

Saturday, April 2, 2011

Contest I ♥ my friend


1) MESTI la menjadi follower MTT

2)Terbuka kepade sume jenis blogger.

3) Korang bole pilih gamba korang ngn kawan korang, sama ade berdue atau lebih dari tu pon bole ! ;)

4) Dan korang cite kan la sikit pasal gamba korang tu.

5) Dan yang terakhir korang tag la blogger laen

6) tinggalkan link korang kat komen entry niy taw ! :)


http://4.bp.blogspot.com/-0ti9EjZu1Rc/TZazWTs-T8I/AAAAAAAAKlA/BQ2rmA1OtnU/s1600/86c_86247_19fecfc8_tn.jpg

Gambar dengan kawan2 sekelas masa study Master dulu. Gambar ni di ambil kat atas padang depan Pisa Tower, Italy. Suka sangat gambar ni sebab sekarang ni kitorang masing2 dah bawa haluan sendiri. Bila tengok gambar ni, teringat kenangan2 indah masa belajar dulu.

Masa nak posing untuk gambar ni, kitorang susun mengikut warna baju yang di pakai: Merah , Hitam, Biru. yang warna baju tak sama, kena baring jauh2 sikit ehehehe. Lagi satu yang suka pasal gambar ni ialah semua datang dari negara2 yang berbeza. 2 org dr Malaysia, 1 orang dari Indonesia, 1 orang dari Vietnam, 3 orang dari India, 1 orang dari Mexico dan 1 orang dari jepun. 1Dunia gitu ekekeke.


Tarikh tutop : 18/04/2011

0 comments:

DISCLAIMER